1:45pm
untuk pengetahuan kejadian ni berlaku pada petang jumaat.
tiba2 je
jelita mengidam
nasi kerabu. rasa cam dah lama sgt x makan
nasi kerabu. pak cik kelantan yang jual
nasi kerabu kat pasar malam tu pun dah xde skang. so
jelita fikir nak ajak kak tasnim g makan
nasi kerabu dekat al-amin walaupun kat situ x sedap sgt. sambil berfikir2 n sambil tengok tv petang tu dengan iwa, keluarlah iklan Angels And Demons. terus otak
jelita dapat idea nak ajak bayani g tengok citer tu malam semalam.
so around 8, kitorang pun bertolak. kitrg tu adalah
jelita, iwa, bayani, kak aelis n farid. kitrg plan nk g mkn dulu sblm g msk panggung. sampai2 je kitrg trus g beli tiket dulu. yang ada tiket pukul 910 tapi seat die suma tinggal yang front seat je. lama betol kitrg fikir2 kat situ. luckily, at last encik kaunter tu ckp die bleh release dh reserve tiket. so dpt la jugak kitrg seat yg besh mlm tu. ms tu jam dh 845. dalam hati
jelita dah fikir konfim x sempat nk g makan dulu ni. perut agak lapar la masa tu. so disebabkan takut lambat masuk kalau g makan, maka
jelita n bayani decide utk makan hotdog 1901 je. huhu sungguh sadis. tapi xpela kan kenyang jugak. dalam hati
jelita sedih la jugak coz mengidam
nasi kerabu x abih lagi.
abih tgk citer dah nak dekat pukul 12. citer pun besh n perut pun dah kenyang. mata pun dah stat nak tutup je. tapi kak aelis n farid x makan ape2 lagi. so kitrg pun g la cari mana2 kedai mamak yang x ttup lagi. dpt la
jelita pekena roti telur plak tgh mlm td dkt D Mamak Corner. bukan nak wat iklan kat sini ek. x sedap pun. hehe.
so ari ni kempunan
jelita x abih lagi. x dpt lagi makan
nasi kerabu. sedih2. ada sape2 nak belanja
jelita makan
nasi kerabu yang sedap x? hihi.
~ERTI HIDUP PADA MEMBERI~