Sunday, July 11, 2010

Kerana Spain

1134 PM

esok ada end posting surgery. terbaek. tadi keluar jalan2 buang masa cam dah hebat sangat je ko ngn surgery. keluar bersama bayani menjumpa jali dan dua orang lagi rakan beliau. mekacih jali kerana telah menyembuhkan kembali laptop saya. percaya x saya menulis blog menggunakan laptop sendiri setelah sekian lama. terharu. jangan lupa harga member2 ek. hehe. malam ni final world cup. spain vs holland. sebenarnya dua2 saya sokong sebab spain ada fabregas (even dia asyik duk kat bench je) and holland ada von Persie. ye memang mereka kacak. tetapi saya bukanlah menyukai kedua2nya kerana mereka kacak tapi kerana mereka gunners. dan saya mengaku sebagai peminat gunners yang hanya kenal mereka berdua saja. mungkin sameer juga. ada lagikah beliau di gunners. apa2 lah yang penting gunners forever. dan david villa juga encem. tolong jangan salahkan perempuan suka tengok bola kerana player2 yang encem. adakah menjadi satu kesalahan untuk orang encem terer bermain bola? tidak bukan so rilek2 sudah jangan duk gelabah ok. harus bertahankah malam ini demi spain? matilah end posting esok.


~pernahkah korang tgk orang beraksi cmni dalam muzium?~




nota kaki: sudah la tidak study mahu pulang rumah lagi minggu depan. bagaimanakah ini?






~EVERYBODY KNOWS BUT NOBODY REALLY KNOWS~
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin

~The Prayer~

"Ya Allah, aku berlindung padaMu dari rasa sedih dan gelisah,
Dan aku berlindung padaMu dari sikap pengecut dan bakhil,
Dan aku berlindung padaMu dari cengkaman hutang dan penindasan orang"

~Oath Of A Muslim Doctor~

"I swear by God,the Great,to regard God in carrying out my profession.To protect human life in all stages and under all circumtances,doing my utmost to rescue it from death,malady,pain and anxiety.To keep peoples' dignity,cover their privacies,and look up their secrets.To be,all the way,the instruments of God's mercy,extending my medical care to near and far,virtous and sinner,friend and enemy.To strive in the pursuit of knowledge and harness it for benefit,but not the harm,of Mankind.To revere my teacher,teach my junior,and be brother to members of medical profession.to join in piety and charity.to live my faith in private and in public,avoiding whatever blemishes me in the eyes of God,His apostie and my fellow faithful.And may God be witness to this oath"

~10 Muwasafat Tarbiyah~

~ Aqidah Yang Sejahtera
~ Ibadah Yang Sahih
~ Akhlak Yang Mantap
~ Luas Pengetahuan
~ Sihat Tubuh Badan
~ Mampu Berdikari
~ Melawan Nafsu
~ Sangat Menjaga Masa
~ Tersusun Urusannya
~ Bermanfaat Pada Orang Lain