Wednesday, July 14, 2010

ok im so overwhelmed!!

301 PM

x pasal2 ptg ni aku hyper. tgk punye la hyper title pun aku x caps.ni suma salah si noni. xleh nak bayangkan keciknye dunia ni. haha. dulu aku pernah masuk ukm amik pharm.hons untuk 2 weeks before fly g india. and believe it or not i still have frens there. start with deelyn as my rumate sekejap (1 week kot) masa orientation and as (1 week gak) as supposed-to-be-roomate-for-whole-sem. but neway deelyn sama matrik n dia kawan aleng so mmg dah kenal. siap ada rahsia2 lagi. haha. but back then mereka yang paling rapat dengan saya adalah budak2 gang netball. x caya wei aku main netball wakil kolej tun syed nasir. yeah betul itu nama dia. hahaa. gang netball adalah paling besh.

but since aku dengan diorang juz 2 weeks je macam nak lepak2 bersama tu kurang la. lagipun aku pk ntah2 diorang dh x igt kat aku.huhu. rupenye TIDAK!! nur nadia mohd arifin atau lebih aku kenali dengan nama noni sebab nama tu aku yang bagi.sampai skang aku x tau nama panggilan dia yg btol apa. haha. dia kawan war yang merupakan besh gurlfren aku gak from kmpp. diorang lagi la kenal sejak kecik kot. dah boleh jumpe plak dlm fb. n jumpa plak huda. owh huda i really mishhhhhhhhh u. memang saya close dengan gang2 netball tapi paling rapat adalah dengan huda. rela je dia layan lawak bebal aku. haha.

korang jom la jumpe aku nak paw gaji korang yang beribu2 tu. kata huda dah jadi lecturer kan. hehe. seriusly aku terus jadi hyper jumpe korang kat fb. tolong la terharu dengan aku.sila tunggu aku habis exam mari kite berpeleseran.





nota kaki: once a friend will forever be a friend. xoxo





~EVERYBODY KNOWS BUT NOBODY REALLY KNOWS~
blog comments powered by Disqus
Blog Widget by LinkWithin

~The Prayer~

"Ya Allah, aku berlindung padaMu dari rasa sedih dan gelisah,
Dan aku berlindung padaMu dari sikap pengecut dan bakhil,
Dan aku berlindung padaMu dari cengkaman hutang dan penindasan orang"

~Oath Of A Muslim Doctor~

"I swear by God,the Great,to regard God in carrying out my profession.To protect human life in all stages and under all circumtances,doing my utmost to rescue it from death,malady,pain and anxiety.To keep peoples' dignity,cover their privacies,and look up their secrets.To be,all the way,the instruments of God's mercy,extending my medical care to near and far,virtous and sinner,friend and enemy.To strive in the pursuit of knowledge and harness it for benefit,but not the harm,of Mankind.To revere my teacher,teach my junior,and be brother to members of medical profession.to join in piety and charity.to live my faith in private and in public,avoiding whatever blemishes me in the eyes of God,His apostie and my fellow faithful.And may God be witness to this oath"

~10 Muwasafat Tarbiyah~

~ Aqidah Yang Sejahtera
~ Ibadah Yang Sahih
~ Akhlak Yang Mantap
~ Luas Pengetahuan
~ Sihat Tubuh Badan
~ Mampu Berdikari
~ Melawan Nafsu
~ Sangat Menjaga Masa
~ Tersusun Urusannya
~ Bermanfaat Pada Orang Lain